Toimitus

Toimitamme tilaukset ainoastaan manner-Suomeen. Huomioi tuotekohtainen toimitusaika, mikä riippuu siitä, mistä varastosta tuote lähetetään: oma varasto (päiviä), toimittajan varasto (viikkoja). Tuote saatetaan toimittaa useassa eri paketissa.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen, vaan perumisesta tulee aina ilmoittaa myyjälle ennen tilauksen lähetystä. Kuluista jotka liittyvät toimituksiin, jotka ennen lähetystä tehtyä peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme kumpaankin suuntaan aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 20€. Myyjä on oikeutettu kuittaamaan edellä mainitut kulut asiakkaalle hyvitettävistä, asiakkaalta saaduista maksusuorituksista ennen maksusuoritusten palauttamista asiakkaalle.

Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että tilauksessa on käytetty oikeaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta, jotta kuljetusyhtiö voi kontaktoida asiakasta tilauksen noutamisesta.


Palautus

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, käyttöönottamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Kun palautus on hyväksytty, rahasi palautetaan sinulle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Mikäli haluat tehdä palautuksen, ilmoita meille palautuksesta 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja saat meiltä ohjeet palautuksen tekemiseen. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi, tilausnumeron. Asiakas maksaa palutuksen postikulut.

Emme valitettavasti voi hyväksyä käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita palautuksena. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa välttämättä palauteta kokonaisuudessaan. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Palautukset käsitellään 14 päivän sisällä palautuksen vastaanotosta.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sisältäen kuvat vioista tai vastaanotetusta väärästä tuotteesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle ja ilmoitettava asiasta myös meille. Toisinaan tuotteen virhettä ei näy päälle, joten tuote on avattava ja tarkistettava mahdollisten kuljetusvaurioiden havaitsemiseksi ja vaurioista on ilmoitettava 21 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Lataa...