Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja toimitusehtojen muutoksiin.
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut ja saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
Toimitustavat
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset kaikkialle Suomeen poislukien Ahvenanmaa ja saaristot.
Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilausten käsittely voi joskus kuitenkin ruuhkatua ja toimitusajat voivat hieman venyä. Pidämme teitä ajan tasalla tilauksen etenemisestä ja pyrimme toimittamaan tilauksenne mahdollisimman pian.Kodintuotteet.fi ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästyksistä, peruutuksista, toimitusongelmista tai tuotteen saatavuusongelmista.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen, vaan perumisesta tulee aina ilmoittaa kaupalle ennen tilauksen lähetystä. Kuluista jotka liittyvät toimituksiin, jotka ennen lähetystä tehtyä peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme kumpaankin suuntaan aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 15 €. Kodintuotteet.fi on oikeutettu kuittaamaan edellä mainitut kulut asiakkaalle hyvitettävistä, asiakkaalta saaduista maksusuorituksista ennen maksusuoritusten palauttamista asiakkaalle.
Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että tilauksessa on käytetty oikeaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta, jotta kuljetusyhtiö voi kontaktoida asiakasta tilauksen noutamisesta. Pidätämme oikeuden periä toimituksen palautumisesta takaisin aiheutuneet kustannukset asiakkaalle tehtävästä palautuksesta.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä kauppaan.
Palautusehdot
Tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Kun palautus on hyväksytty, rahasi palautetaan sinulle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.
Mikäli haluat tehdä palautuksen, ilmoita meille palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja lähetä jälleenmyyntikelpoinen tuote alla olevaan osoitteeseen 14 päivän sisällä ilmoituksen antamisesta saatuasi meiltä luvan palautukselle. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi, tilausnumeron sekä tilinumerosi maksunpalautusta varten. Asiakas maksaa palautuksen postikulut. Asiakas vastaa mahdollisista vaurioista tai hukkumisesta palautuskuljetuksessa asiakkaalta kaupalle.
Palautusosoitteemme on:
Domus Taberna Oy
PL 27
40321 Jyväskylä
+358442414173
Emme valitettavasti voi hyväksyä käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita palautuksena. Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa välttämättä palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Intiimi- ja hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautukset käsitellään 14 päivän sisällä palautuksen vastaanotosta.
Lisätietoja palautuksiin liittyn löydät täältä.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja ilmoitettava asiasta myös meille.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sisältäen kuvat vioista tai vastaanotetusta väärästä tuotteesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle ja ilmoitettava asiasta myös meille. Toisinaan tuotteen virhettä ei näy päälle, joten tuote on avattava ja tarkistettava mahdollisten kuljetusvaurioiden havaitsemiseksi ja vaurioista on ilmoitettava meille 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote on kadonnut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Älkää lähettäkö meille viallista tuotetta olematta ensin yhteydessä meihin.
Mikäli tuote ei palautettaessa ole täysin uutta vastaavassa kunnossa, pidätämme oikeuden vähentää arvonaleneman asiakkaalle suoritettavasta palautuksesta.