Kuinka kauan toimitus kestää?

Tuotekohtainen arvioitu toimitusaika näkyy tuotesivulla lisää ostoskoriin napin lähettyvillä.

Pidämme sinua sähköpostitse ajan tasalla toimituksesta.


Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille!

Miten teen tilauksen yritykselle?

Tilaus onnistuu helpoiten lähettämällä meille sähköpostia. Lähetämme yrityksellenne laskun joko sähköisesti tai kirjeellä.

Sisällyttäkää sähköpostitilaukseen tilattavat tuotteet ja niiden lukumäärä, toimitusosoite, yhteyshenkilö sekä puhelinnumero toimitusta varten. Muistakaa antaa myös laskutustiedot.

Verkkokaupasta suoraan tilattaessa maksutapoina on mm. luottokortit.


Mitä tarkoittaa ostoskorin alennuskoodi?

Kodintuotteet.fi tarjoaa asiakkailleen erilaisia etuja ja tarjouksia, joista tiedotetaan uutiskirjeellä, verkkokaupan sivuilla, sosiaalisessa mediassa tai suoraan säännöllisille asiakkaille. Alennus käytetään syöttämällä alennuskoodi ostoskorissa sijaitsevaan kenttään. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin/tilaus.



Onko tuotteilla palautusoikeus?

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautettavan tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.

Lisätiedot palautuksiin löydät palautukset-sivulta.


Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Ei hätää! Paina vain kirjaudu sisään -sivulla olevaa "Unohditko salasanasi?" -linkkiä ja syötä sähköpostiosoitteesi niin lähetämme ohjeet salasanan vaihtamiseksi sähköpostiisi.


Tein tilauksen, mutta tilausvahvistus ei saapunut sähköpostiini?

Joskus lähettämämme viestit menevät virheellisesti roskapostikansioon. Ole hyvä ja tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio. Muussa tapauksessa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.


Voiko tuotteita tilata sähköpostilla tai puhelimitse?

Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse. Valitettavasti emme tällä hetkellä kerkeä ottaa vastaan tilauksia puhelimitse. Huomaathan, että alle 200 euron sähköpostitilauksista perimme 20 € pienlaskutuslisän.

Tilausta varten tarvitsemme tilattavat tuotteet, toimitus- ja laskutusosoitteen sekä puhelinnumeron toimitusta varten.


Voinko tilata tuotteita myös muuhun kuin kotiosoitteeseeni?

Kyllä, voimme toimittaa tilauksesi myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi. Jos olet rekisteröinyt tunnukset kauppaan, voit omilla sivuillasi lisätä vaihtoehtoisia toimitusosoitteita, jotka voit valita tilauksen yhteydessä. Myös rekisteröitymättömänä asiakkaana voit muuttaa tilauksellesi toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi.

Huomioi, että jos olet uusi asiakkaamme ja valitset toimitusosoitteeksi muun kuin kotiosoitteesi, edellytämme tuotteen maksamista tilauksen yhteydessä emmekä voi tällöin hyväksyä laskua maksutapana.

Lataa...